راهنمای خرید رمان خارجی اینترنتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود کتاب، دانلود کتاب خارجی، خرید کتاب خارجی و آدرس ebookrally.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 6
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 21
:: بازدید سال : 233
:: بازدید کلی : 1176

RSS

Powered By
loxblog.Com

راهنمای خرید رمان خارجی اینترنتی
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398 ساعت 16:51 | بازدید : 136 | نوشته ‌شده به دست محمد رضا | ( نظرات )

 

قهرمان زن ( Heroine )

 

شخصیت اصلی زن در رمان ، نمایش نامه یا فیلم که عموما زنی است با شخصیتی تحسین برانگیز که تماشاگران او را دوست دازند. قهرمان های زن نیز بسته به جوامع و دوره های زمانی متفاوت اند. زیبایی ویژگی بارز زنان قهرمان فیلم هاست. قهرمانان زن سنتی معصوم ، تا حدودی آسیب پذیر و اخلاق گرا بودند بعد تر کمی ویژگی های مردانه پیدا کردند و استقلال بیشتری از خود نشان دادند.

در سال های اخیر ، قهرمانان زن دستخوش تحولی اساسی شده اند و جنبش فمنیسم ، تاثیر بارزی بر این تحول داشته. این قهرمانان چون قبل به اخلاقیات پایبند نیستند ، اما روحیه استقلال طلبی خاصی دارند ، از نظر روحی و حتی گاهی از نظر جسمی قوی تر به نظر می رسند ، قادرند پا به پای مردان و حتی گاه بهتر از آنها از پس انجام امور بر بیایند. آنها زیبا هستند و رفتار و ظاهری غیر کلیشه ای به نمایش می گذارند.

 

 

دانلود رمان خارجی خواهان بسیاری در بین کاربران ایبوک رالی دارد از این رو ما قصد داریم در این مطلب به معرفی برترین سایت های دانلود رمان خارجی و دانلود رمان جدید بپردازیم.

تمرین هفتۀ اول:
کلمۀ مورد علاقۀ شما چیست؟ محبوب‌ترین واژه‌ای که دوست دارید قاب کنید و بزنید روی دیوار اتاقتان؟ این واژه ممکن است اسم عزیزترین فرد زندگی شما باشد. این کلمه را در گوگل سرچ کنید، سعی کنید تمام لینک‌­های صفحۀ اول را باز کنید و نگاهی به آن‌ها بیندازید.

گزارشی ۵۰۰ کلمه‌ای از جستجوی این واژه و مطالعۀ نتایجی که به آن‌ها برخوردید بنویسید. چقدر با تصور شما متفاوت بود؟ آیا به ایدۀ جالبی برخورد کردید؟ آیا فکر نمی‌کنید فضای محتوای فارسی در گوگل فقیر است و جای زیادی برای رشد و دیده شدن دارید؟

با این تمرین علاوه بر دقت بیشتر روی فرایندهای گوگل، هوش کلامی خودتان را افزایش می‌دهید

 

یکی از منابع قدیمی عصر زندگی انسان کتاب می باشد که سبب تبادل اطلاعات و پیشرفت ما در حوزه های مختلف شده است. از آنجایی گه تکنولوژی پیشرفت خوبی داشته است هر روز شاهد چاپ و نشر هزاران کتاب به شکل فیزیکی و آنلاین در کل جهان هستیم، بهترین منابع برای دانشجویان، استادان و فرهنگیان کتاب های خارجی به ویژه زبان انگلیسی است که همیشه دسترسی و پیدا کردن آن ها راحت نیست، از طرفی افرادی که در حال یادگیری زبان خارجی هستند تمایل دارند کتاب رمان خارجی یا کتاب داستان های طولانی به زبان اصلی را بخوانند ، البته برای آشنایی بهتر و بروز تر می توان در سایت های ارائه دهنده رمان ، دانلود رمان جدبد را جست و جو کنید و با بروز ترین مسائل اجتماعی و فرهنگی آن کشور و جامعه آشنا شوبد .





:: موضوعات مرتبط: دانلود رمان , دانلود رمان خارجی , دانلود رمان جدید , رمان خارجی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان خارجی , دانلود رمان جدید , دانلود رمان , رمان خارجی ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: